16 Şubat 2014 Pazar

İnsan İnsandı ama Aldandı

İnsan İnsandı Gün geldi aldandı, İnsanlar kendi kendilerini yönetirler, Kendilerini yönetecek insanları seçerler, Beğenmezlerse değiştirirler., en iyisini bulana kadar. Böyle gider ama bizim ülkemizde işler Farklı gelişiyor. Bi Ne yapalım,Başka çaremizmi var,Kötünün iyisi,Kim olsa Götürür,Ben olsam bende yaparım, İşte bu gibi durumlarda her görünüşü insan olanın insan olmadığı anlaşılıyor Çünkü kendisini yönettirmiyor yönetiliyor Sanki kapısının önüne çaresizlik Ağacı dikilmiş Zavallı billetim Yıllarca Kahramanlarını Vatan haini diye taşlamış dar ağacına göndermiş emperyalizme evlatlarını peşkeş çektirmiş biçare zavallı Aciz Milletim DEVAM ET: Yarabbi şükür e DEVAM ET: Devletin işine karışılmaz'a DEVAM ET: SOYULMAYA...

16 Şubat 2014 Pazar

İnsan İnsandı ama Aldandı

İnsan İnsandı Gün geldi aldandı, İnsanlar kendi kendilerini yönetirler, Kendilerini yönetecek insanları seçerler, Beğenmezlerse değiştirirler., en iyisini bulana kadar. Böyle gider ama bizim ülkemizde işler Farklı gelişiyor. Bi Ne yapalım,Başka çaremizmi var,Kötünün iyisi,Kim olsa Götürür,Ben olsam bende yaparım, İşte bu gibi durumlarda her görünüşü insan olanın insan olmadığı anlaşılıyor Çünkü kendisini yönettirmiyor yönetiliyor Sanki kapısının önüne çaresizlik Ağacı dikilmiş Zavallı billetim Yıllarca Kahramanlarını Vatan haini diye taşlamış dar ağacına göndermiş emperyalizme evlatlarını peşkeş çektirmiş biçare zavallı Aciz Milletim DEVAM ET: Yarabbi şükür e DEVAM ET: Devletin işine karışılmaz'a DEVAM ET: SOYULMAYA...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder