7 Ekim 2016 Cuma

Dört mevsim

Yıllardır elime almadım ki kalemi

Odalardaydim, ışıksız.

 yazacak pek de bir şey yoktu Aslında

 tektim, sektim, katıksız.

Ruhum elverissizdi dört mevsimin dördünede,

 Yıllarca dert koymuştum dert üzerine,

 Bak işte geri geldim,

 Bugünüm yarınım dan umutsuz,

 Yarınlar gelişimden huzursuz,

 Bir benmiyim Ulan bu dünyada uğursuz?

 Şimdi kırarım kalemi,

Veririm infaz emrini,

Önce şiirler yanar, sonra ben;

Sonra dört mevsim birden

S.YILMAZ 😐

7 Ekim 2016 Cuma

Dört mevsim

Yıllardır elime almadım ki kalemi

Odalardaydim, ışıksız.

 yazacak pek de bir şey yoktu Aslında

 tektim, sektim, katıksız.

Ruhum elverissizdi dört mevsimin dördünede,

 Yıllarca dert koymuştum dert üzerine,

 Bak işte geri geldim,

 Bugünüm yarınım dan umutsuz,

 Yarınlar gelişimden huzursuz,

 Bir benmiyim Ulan bu dünyada uğursuz?

 Şimdi kırarım kalemi,

Veririm infaz emrini,

Önce şiirler yanar, sonra ben;

Sonra dört mevsim birden

S.YILMAZ 😐

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder